Медицина – барлық өнердің ішіндегі ізгі өнер (Гиппократ)

Медицинада, негізгі құқықтарды қорғау тәсілі дәрігер өзі болып табылады. (Энтони Kempinsky)

Құжаттардың телнұсқаларын беру

Қарағанды облысы әкімдігінің
2015 жылғы 23 маусымдағы
№ 34/19 қаулысымен бекітілген

Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" көрсетілетін мемлекеттік қызмет регламенті"

1. Жалпы ережелер

1. "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" көрсетілетін мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет) регламенті кәсіптік және техникалық білім беру ұйымдарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызмет беруші) көрсетіледі.

Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру
1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде;
2) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны арқылы (бұдан әрі – ХҚО) жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – қағаз түрінде.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру.

2. Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылы тәртібін сипаттау

4. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 14 сәуіріндегі № 200 "Техникалық және кәсіптік білім беру саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 11220 болып тіркелген) "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін стандарттың 9 тармағына сәйкес (бұдан әрі – Стандарт) көрсетілетін қызмет берушіге немесе ХҚКО–на жолыққанда өтініш мемлекеттік қызмет көрсетудің бастауының негізі болып табылады.

5. Мемлекеттік қызмет көрсету құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны және нәтижесі:
1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде оларды қабылдап, тіркейді. Нәтиже – көрсетілетін қызмет берушінің басшысына қарар қою үшін жолдайды;
2) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы құжаттармен танысады және 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындайды.
Нәтиже – мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттарды көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
3) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын тексереді, телнұсқа дайындайды, басшының қолын қойдырады және телнұсқаны 29 (жиырма тоғыз) күнтізбелік күннен кешіктірмей көрсетілетін қызмет алушыға береді.

Нәтиже – көрсетілетін қызмет алушыға телнұсқаны береді.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылы тәртібін сипаттау

6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) тізбесі:
1) көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы;
2) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы;
3) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері.

7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:
1) көрсетілетін қызмет алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері оларды 15 (он бес) минут ішінде қабылдап алады және тіркейді. Нәтиже – көрсетілетін қызмет берушінің басшылығына қол қою үшін жолдайды;
2) көрсетілетін қызмет берушінің басшысы құжаттармен танысады және 1 (бір) күнтізбелік күн ішінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындайды.

Нәтиже – қажетті құжаттарды мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
3) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушы құжаттардың толықтығын тексереді, телнұсқа дайындайды, басшының қолын қойдырады және телнұсқаны 29 (жиырма тоғыз) күнтізбелік күннен кешіктірмей көрсетілетін қызмет алушыға береді.

Нәтиже – көрсетілетін қызмет алушыға телнұсқаны береді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипатталуы

8. Әрбір рәсім (іс-қимыл) көрсетілген ХҚКО-ға жүгіну тәртібінің сипаттамасы 1 қосымшаға сәйкес диаграммада келтірілген:

1) көрсетілетін қызмет алушы мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандарттың 9–тармағында көрсетілген өтінішті және қажетті құжаттарды ХҚКО инспекторына тапсырады, ХҚКО инспекторы 15 (он бес) минут ішінде құжаттарды қабылдайды және 2 (екі) жұмыс күн ішінде ХҚКО жинақтаушы бөліміне көрсетілетін қызмет берушіге жіберу үшін жолдайды;
2) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе маманы алынған құжаттарды 15 (он бес) минут ішінде тіркейді және көрсетілетін қызмет берушінің басшылығына бұрыштама қоюға жолдайды;
3) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы 15 (он бес) минут ішінде кіріс құжаттарымен танысады және көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
4) көрсетілетін қызмет берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды 27 (жиырма жеті) күнтізбелік күн ішінде қарайды, құжаттардың толықтылығын тексереді, телнұсқаны дайындайды, басшыға қол койдырады және телнұсқаны ХҚКО қағаз тасушысына береді;
5) ХҚКО инспекторы 15 (он бес) минут ішінде телнұсқаны көрсетілетін қызмет алушыға береді.

9. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдың) өзара әрекеттер реттілігінің толық сипаттамасы осы регламенттің 2 қосымшасына сәйкес бизнес-үдерісінің анықтамалығында көрсетіледі.

 

"Техникалық және кәсіптік білім
туралы құжаттардың
телнұсқаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

 

Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызметті
көрсету кезінде қатыстырылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара әрекет диаграммасы, графикалық нысанда

 

Шартты белгілер

 

 

"Техникалық және кәсіптік білім
туралы құжаттардың
телнұсқаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

ХҚКО-на жүгінген кезде "Техникалық және кәсіптік білім туралы
құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

 

 



*ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), халыққа қызмет
көрсету орталықтарының, "электрондық үкімет" веб-порталының өзара іс-қымылдары;

 

 

Утвержден
постановлением
акимата Карагандинской
области
от 23 июня 2015 года
№ 34/19

 

Регламент государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании"

1. Общие положения

1. Государственная услуга "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании" (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель).

Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
1) канцелярию услугодателя;
2) Республиканское государственное предприятие "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее – ЦОН).

2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.

3. Результат оказания государственной услуги – дубликат документов о техническом и профессиональном образовании.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов услугополучателя, указанных в пункте 9 стандарта государственной услуги "Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании", утвержденного приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 апреля 2015 года № 200 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых в сфере технического и профессионального образования" (зарегистрирован в Реестре государственных услуг нормативных правовых актов за № 11220), (далее - Стандарт).

5. Содержание каждой процедуры (действия) и его результат, входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
1) специалист канцелярии услугодателя с момента подачи необходимых документов услугополучателем указанных в пункте 9 Стандарта осуществляет прием и их регистрацию в течение 15 (пятнадцати) минут.
Результат – направляет документы на резолюцию руководству услугодателя;
2) руководство услугодателя ознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги в течение 1 (одного) календарного дня.
Результат – направляет необходимые документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
3) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты документов, подготавливает дубликат, подписывает у руководителя и производит выдачу дубликата услугополучателю не позднее 29 (двадцати девяти) календарных дней.
Результат – выдает дубликат услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги.

6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
1) руководство услугодателя;
2) ответственный исполнитель услугодателя;
3) специалист канцелярии услугодателя.

7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
1) специалист канцелярии услугодателя с момента подачи необходимых документов услугополучателем указанных в пункте 9 Стандарта осуществляет прием и их регистрацию в течение 15 (пятнадцати) минут.
2) руководство услугодателя ознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя услугодателя для оказания государственной услуги в течение 1 (одного) календарного дня.
3) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты документов, подготавливает дубликат, подписывает у руководителя и производит выдачу дубликата услугополучателю не позднее 29 (двадцати девяти) календарных дней.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

8. Описание порядка обращения в ЦОН с указанием каждой процедуры (действия) приведены в диаграмме согласно приложению 1 настоящего регламента:
1) услугополучатель подает заявление и необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта инспектору ЦОН, инспектор ЦОН в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием документов и направляет в накопительный отдел ЦОН для передачи услугодателю в течение 2 (двух) календарных дней;
2) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцать) минут регистрирует полученные документы и направляет на резолюцию руководству услугодателя;
3) руководство услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут ознакамливается с входящими документами и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя;
4) ответственный исполнитель услугодателя не позднее 27 (двадцать семь) календарных дней рассматривает поступившие документы, осуществляет проверку полноты документов, подготавливает дубликат, подписывает у руководителя и передает дубликат курьеру ЦОН;
5) инспектор ЦОН в течение 15 (пятнадцати) минут выдает дубликат услугополучателю.

9. Подробное описание последовательности процедур (действий) взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, отражается в справочнике бизнес-процессов согласно приложению 2 настоящего регламента .

 

Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача дубликатов документов о техническом и
профессиональном образовании"

 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги через центр
обслуживания населения, в графической форме

 

  

Условные обозначения:

 

 

 

Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача дубликатов документов о техническом и
профессиональном образовании"

 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном
образовании" при обращении в ЦОН

 

 

 

*СФЕ - структурно-функциональная единица: взаимодействие
структурных подразделений (работников) услугодателя, центра
обслуживания населения, веб-портала "электронного правительства";