Медицина – барлық өнердің ішіндегі ізгі өнер (Гиппократ)

Медицинада, негізгі құқықтарды қорғау тәсілі дәрігер өзі болып табылады. (Энтони Kempinsky)

Кредиттік Технология

Қазақстандағы білім беру жүйесі қарқынды дамып келеді және жаһандану мен ақпараттандырудың ғаламдық процестеріне жауап бере алады.  Орталық Азия аймағында алғашқылардың бірі болып Қазақстан Республикасы Болон декларациясының мүшесі және Еуропалық білім кеңістігінің толыққанды мүшесі болды.

2002 жылдан бастап ұлттық білім беру бағдарламаларын халықаралық деңгейде тану, студенттер мен оқытушылардың академиялық ұтқырлығын арттыру, сонымен қатар білім беру сапасын жақсарту және білім берудің барлық деңгейлері мен деңгейлерінің сабақтастығын қамтамасыз ету мақсатында республикада кредиттік-модульдік оқыту технологиясы енгізілді.

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі мен Білім және ғылым министрлігі кредиттік-модульдік жүйе аясында оқу процесін ұйымдастыруға және жүргізуге қойылатын негізгі талаптарды реттейтін кредиттік-модульдік оқыту технологиясының нормативтік базасын қалыптастыру бойынша белгілі жұмыстар жүргізді: «Кредиттік оқыту жүйесін жүргізу ережелері», «Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу процесін ұйымдастыру ережесін бекіту туралы»; «Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында кредиттік-модульдік оқыту технологиясын енгізу ерекшеліктері» және т.б.

Қарағанды ​​облыстық жоғары мейіргерлік  колледжінде кредиттік оқыту жүйесіне көшудің негізгі алғышарттары: оқыту мен тәрбие сапасын жақсарту қажеттілігі; еңбек нарығының талаптарын қатайту; Болон процесіне Қазақстанның білім беру жүйесіне қосылу, «Медициналық білім мен ғылымды жаңғырту» бойынша денсаулық сақтау реформасы.

Қарағанды ​​облыстық жоғары мейіргерлік  колледжі жоғары базалық білім (бакалавриат) және техникалық және кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша несие жүйесінде мамандар даярлауды жүзеге асырады.

Кредиттік оқыту технологиясының мәні - оқу жұмысының күрделілігін есепке алу оқу материалының көлемін сипаттайтын несиелерде жүзеге асырылады. Кредиттік оқыту технологиясының негізгі міндеттері: оқу процесін реттеу және несие түрінде білім көлемін есепке алу аясында студенттердің білім беру жолының электробайлылығы негізінде өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеттерін дамыту.